Een partnership met Stage Entertainment Nederland biedt de mogelijkheid uw merk te associëren met de marktleider op musicalgebied.
Afhankelijk van uw doelstellingen maken wij graag een partnership op maat.
Cases
In samenwerking met ABN AMRO Foundation en het Jeugdeducatiefonds genoten 43 scholen uit het hele land van een Anastasia themales in de klas. Daarna mochten deze kids samen met hun leerkrachten en vrijwilligers van de ABN AMRO naar de musical.
Sinds 2011 is AFAS Software naamgevend sponsor van het AFAS Circustheater Scheveningen. Dit sponsorship sluit naadloos aan bij de ambitie van AFAS ‘inspireert beter ondernemen’.
TrendyHair creëerde met sponsoring van MAMMA MIA! een uitgelezen podium om het haarverzorgingsmerk BioSilk in het Beatrix Theater Utrecht te profileren.
Holland Casino Scheveningen kiest bij ANASTASIA voor exposure in het AFAS Circustheater Scheveningen. Het belangrijkste doel is om traffic te genereren naar de nabijgelegen vestiging.
Voor de kerstcollectie van het damesmodemerk Promiss werd een pop-up store in het Beatrix Theater Utrecht opgezet.
De jaarlijkse spaaractie voor Sligro klanten leverde zes uitverkochte avonden bij MAMMA MIA! op. Iedereen werd getrakteerd op een compleet verzorgde avond uit.
Via de ABN AMRO Foundation volgden meer dan 1.500 basisschoolleerlingen het educatieprogramma van The Lion King inclusief een bezoek aan de musical.
Suzuki koos bij HAIR voor een activatie voor haar dealers en zette hierbij ook volop haar socials in. Ook werd een speciale Suzuki voor het goede doel geveild.
Friesland Campina beloont zijn Eurosparen leden met een mooie actie voor musicaltickets. Om dit onder de aandacht te brengen hebben zij voor ANASTASIA een winkelvloer actie uitgezet.
Reacties van onze Partners
"Een feest voor iedereen"
Raad van Bestuur PwC
"Een extra dimensie in onze klantbenadering"
Managing Director TrendyHair Company