Veelgestelde vragen
Vouchers voor geannuleerde voorstellingen
Mijn link van de vouchermailing die ik heb ontvangen werkt niet
Hoelang is mijn voucher geldig?
Wat is de waarde van de voucher?
Hoe wissel ik mijn voucher in?
Als ik ga boeken met mijn voucher, moet ik dan opnieuw servicekosten betalen?
Ik gebruik niet het volledige bedrag van mijn vouchers, vervalt dit bedrag of krijg ik dat teruggestort?
Kan ik bijbetalen als de voorstellingsprijs van mijn nieuwe boeking hoger is dan het bedrag op mijn voucher?
Kan ik bij een boeking meerdere vouchers inwisselen?
Kan ik mijn vouchers ook gebruiken voor de aanschaf van een borrel- of dinerarrangement?
Waarom heb ik meerdere vouchers ontvangen?
Ik heb nog maar één voucher ontvangen, terwijl ik er meer zou moeten ontvangen. Hoe zit dat?
Ik ben mijn voucher kwijt. Wat nu?
Ik had met een NS-voucher geboekt. Hoe gaat dat nu?
Ik heb een voucher, krijg ik de stoel die ik oorspronkelijk heb gereserveerd?
Waarom moet ik bijbetalen?